کاربست آرتیکولیت استوری لاین 3 در مبحث دما و گرما فیزیک پایه دهم
کد مقاله : 1064-CNF (R1)
نویسندگان:
فاطمه الهی شیروان، رامش جوکار *
پردیس شهید هاشمی نژاد، دانشگاه فرهنگیان، مشهد، ایران
چکیده مقاله:
آموزش الکترونیک (e-learning) تا حد زیادی می تواند در رفع کج فهمی های علوم و مفاهیم انتزاعی موثر واقع گردد. تحقیق پیش رو مطالعه ای کیفی آماری توسط پرسشنامه ای پایا و محقق ساخته بر روی 20 دانشجو معلم دانشگاه شهید هاشمی نژاد مشهد می باشد. هدف از مطالعه بررسی رغبت، آگاهی و اثربخش دانستن آموزش الکترونیک از سوی دانشجومعلمانی است که نسل آینده معلمین این سرزمین و به طبع آن پایه های سیستم نوین آموزشی آن را بنا می کنند می باشد. در این راستا از آرتیکولیت استوری لاین3 جهت تولید محتوای الکترونیک و آموزش الکترونیک استفاده شده است و لینک و کیوآرکد آن در اختیار دانشجومعلمان قرار گرفته است. نتایج آماری و فراوانی ها بیانگر رغبت دانشجومعلمان و اثربخشی آموزش الکترونیک با کمک استوری لاین بر فرایند یاددهی-یادگیری مبحث دما و گرما می باشد.
کلیدواژه ها:
آموزش الکترونیک، استوری لاین 3، دما و گرما، آموزش فیزیک
وضعیت : مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
چهارمین همایش ملی آموزش فیزیک (pck)