روشن کردن دشواری های یادگیری فراگیران بصری در فیزیک: روشن کردن یک دیدگاه نادیده گرفته شده |
کد مقاله : 1065-CNF (R1) |
نویسندگان |
آمنه محمودی * دبیر فیزیک |
چکیده مقاله |
هدف این مقاله روشن کردن تقلای یادگیری تجربه شده توسط یادگیرندگان بصری در زمینه آموزش فیزیک است. در حالی که تحقیقات زیادی بر روی سبک های یادگیری شنیداری و حرکتی متمرکز شده است، سبک یادگیری بصری به ویژه در زمینه فیزیک نسبتا نادیده گرفته شده است. این مطالعه از یک رویکرد تلفیقی، ترکیبی از مصاحبههای کیفی و ارزیابیهای کمی، برای جمعآوری دادهها در مورد چالشهای پیش روی یادگیرندگان بصری در درک و به کارگیری مفاهیم فیزیک استفاده میکند. یافتهها اهمیت گنجاندن راهبردهای یادگیری بصری در آموزش فیزیک را برای حمایت بهتر از این گروه از یادگیرندگان برجسته نشان میدهد. |
کلیدواژه ها |
آموزش فیزیک، راهبردهای یادگیری بصری، سبک یادگیری بصری، مشکلات یادگیری |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |