روشن کردن دشواری های یادگیری فراگیران بصری در فیزیک: روشن کردن یک دیدگاه نادیده گرفته شده
کد مقاله : 1065-CNF (R1)
نویسندگان
آمنه محمودی *
دبیر فیزیک
چکیده مقاله
هدف این مقاله روشن کردن تقلای یادگیری تجربه شده توسط یادگیرندگان بصری در زمینه آموزش فیزیک است. در حالی که تحقیقات زیادی بر روی سبک های یادگیری شنیداری و حرکتی متمرکز شده است، سبک یادگیری بصری به ویژه در زمینه فیزیک نسبتا نادیده گرفته شده است. این مطالعه از یک رویکرد تلفیقی، ترکیبی از مصاحبه‌های کیفی و ارزیابی‌های کمی، برای جمع‌آوری داده‌ها در مورد چالش‌های پیش روی یادگیرندگان بصری در درک و به کارگیری مفاهیم فیزیک استفاده می‌کند. یافته‌ها اهمیت گنجاندن راهبردهای یادگیری بصری در آموزش فیزیک را برای حمایت بهتر از این گروه از یادگیرندگان برجسته نشان می‌دهد.
کلیدواژه ها
آموزش فیزیک، راهبردهای یادگیری بصری، سبک یادگیری بصری، مشکلات یادگیری
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر