روشن کردن دشواری های یادگیری فراگیران بصری در فیزیک: روشن کردن یک دیدگاه نادیده گرفته شده
کد مقاله : 1065-CNF (R1)
نویسندگان:
آمنه محمودی *
دبیر فیزیک
چکیده مقاله:
هدف این مقاله روشن کردن تقلای یادگیری تجربه شده توسط یادگیرندگان بصری در زمینه آموزش فیزیک است. در حالی که تحقیقات زیادی بر روی سبک های یادگیری شنیداری و حرکتی متمرکز شده است، سبک یادگیری بصری به ویژه در زمینه فیزیک نسبتا نادیده گرفته شده است. این مطالعه از یک رویکرد تلفیقی، ترکیبی از مصاحبه‌های کیفی و ارزیابی‌های کمی، برای جمع‌آوری داده‌ها در مورد چالش‌های پیش روی یادگیرندگان بصری در درک و به کارگیری مفاهیم فیزیک استفاده می‌کند. یافته‌ها اهمیت گنجاندن راهبردهای یادگیری بصری در آموزش فیزیک را برای حمایت بهتر از این گروه از یادگیرندگان برجسته نشان می‌دهد.
کلیدواژه ها:
آموزش فیزیک، راهبردهای یادگیری بصری، سبک یادگیری بصری، مشکلات یادگیری
وضعیت : مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
چهارمین همایش ملی آموزش فیزیک (pck)